Медична ГІМНАЗІЯ №33
МІСТА КИЄВА

РІЧНИЙ ЗВІТ 2011-2012 Н.Р.

 

РІЧНИЙ  ЗВІТ 2012 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

 

Розділ 1

Персональний внесок адміністрації гімназії

у підвищення рівня організації навчально – виховного процесу в гімназії

 

1.1. Всіма членами адміністрації гімназії виконуються функціональні  обов»язки щодо підвищення рівня організації навчально-виховного процесу.

Медична гімназія має однозмінне навчання.  Налічує 12 класів.  У складі є профільні класи: універсальні, художньо – естетичний. Враховано інтереси  та побажання  всіх учнів. Діє мережа класів з поглибленим вивченням предметів: української мови, історії України, англійської мови, світової літератури, географії, хімії, художньої культури. У гімназійних класах вивчається латинська мова.

Відповідно до вимог законів України „Про освіту”, „ Про загальну середню освіту”, керуючись  постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», Розпорядження РДА Голосіївського району „Про організацію обліку дітей і підлітків шкільного віку та закріплення території обслуговування за загальноосвітніми навчальними закладами району „ від 06.04.12 № 238  та з метою забезпечення права учнівської молоді на здобуття повної загальної середньої освіти та своєчасного і в повному обсязі обліку дітей і підлітків шкільного віку в районі в гімназії щорічно проводиться робота з дослідження проживаючих у мікрорайоні гімназії підлітків.

Для проведення такої роботи:

– видано  наказ по гімназії  „Про організацію обліку дітей і підлітків шкільного віку на закріпленій території обслуговування медичної гімназії

№ 33,

– призначено відповідальних за виконання наказу;

– закріплені певні дільниці за членами педагогічного колективу;

– відповідальними особами перевіряються за отриманими списками наявність     дітей шкільного і дошкільного віку, в мікрорайоні і з’ясовуються питання відвідування ними загальноосвітніх закладів.

За аналізом останніх 3 років спостерігається  тенденція зменшення кількості дітей шкільного віку  що проживають у мікрорайоні гімназії.

На виконання Закону України „Про освіту”, Національної програми

„ Освіта ХХІ століття” з метою залучення учнів до подальшого навчання в гімназії та інших навчальних закладах країни  в гімназії проводиться відповідна профорієнтаційна робота:

-місячник профорієнтації;

-оформлення стендів і куточків на профорієнтаційну тематику;

-екскурсії до ВУЗІВ ( за окремим графіком);

-батьківські уроки;

-виховні години з фахівцями різних професій;

-зустрічі зі студентами різних вузів (НАУ, КДУ ім.. Т. Шевченка, Педуніверситет ім.. Драгоманова, КПІ, МАУП, Торговельно – економічний університет, Університет культури).

У гімназії  оформлено постійно діючий  стенд з інформацією “Куди піти навчатись”, на ньому розміщені буклети  з інформацією про навчальні заклади.

Гімназію відвідало багато представників навчальних закладів різного ступеня акредитації, розповіли про умови вступу та переваги тієї чи іншої професії.

Щорічно випускники 9-х класів  обирають свій шлях у подальшому навчанні. 65% учнів бажають продовжити його у стінах рідної гімназії , 35% учнів отримують освіту у профільних навчальних закладах.

  • Адміністрація гімназії приділяє значну увагу забезпеченню обов»язкової загальної середньої освіти.

В гімназії працює досвідчений висококваліфікований педагогічний колектив,  який поповнюється молодими спеціалістами. Протягом року на базі медичної гімназії пройшли навчальну практику студенти Київського державного педагогічного університету ім. М. Драгоманова, Київського національного університету ім. Т.Шевченка, Київського державного університету ім. Б.Грінченка історичного, філологічного, етнографічного факультетів. Створено сприятливі умови для фізичного (спортивні гуртки), психічного (психологічна служба), соціального та духового розвитку дітей. Забезпечується скоординована робота шкільного трикутника (учнів, педагогічного колективу та батьків) у вирішенні завдань навчально-виховного процесу. Йде постійний пошук наступності  в роботі з батьками.

Проведено 4-и засідання науково-методичної ради, на яких розглядали питання, спрямовані на підвищення педагогічної майстерності вчителя, розвитку його творчого потенціалу:

І. Вересень 2011р.

– Планування роботи методичних кафедр на 2011-2012 н.р.

– Про удосконалення роботи з обдарованими дітьми (про консультації учнів, залучення до участі в олімпіадах і МАН).

ІІ. Грудень 2011р.

– Про підготовку вчителів, що атестуються, до творчих звітів.

– Затвердження плану проведення відкритих уроків вчителів на ІІ семестр

– ознайомлення з досвідом роботи Можаровської Н.І.

ІІІ. Березень 2012р.

– Про підготовку до Дня науки.

– Про удосконалення передового педагогічного досвіду (підготовка ІІІ випуску «Методичного вісника кафедр» («Скарбничка педагогічного досвіду»).

– ознайомлення з досвідом роботи Малютіної Н.В.

ІV. Травень 2012р.

Звіт методичних кафедр про роботу у 2011-2012 н.р. та планування роботи на 2012-2013 н.р.

Підготовлено накази по школі, які стосуються науково-методичної роботи:  «Про організацію науково-методичної роботи» (вересень 2011р.) «Про організацію роботи з обдарованими дітьми» (вересень 2011р.). «Про організацію роботи учнівського наукового товариства «Дослідник» (жовтень 2011р.) «Про організацію самоосвітньої роботи вчителів» (листопад 2011р.) «Про результати проведення відкритих уроків, взаємовідвідування  уроків в 2011-2012 н.р.» «Про відзначення учнів та вчителів медичної гімназії № 33 м. Києва за результатами районних предметних і міських олімпіад та МАН до Дня науки (квітень 2012р.)»

У гімназії надається велике значення взаємовідвідуванню уроків вчителями, проведенню відкритих уроків. Так, згідно графіка відкритих уроків, затверджених директором гімназії проведено і обговорено 28 відкритих уроків.

У розділі науково-методичної проблеми та з метою покращення педагогічної майстерності вчителів кафедрами гімназії проведені науково-методичні семінари:

– «Створення умов для розвитку та самореалізації особистості в навчально-виховному процесі» (жовтень 2011р.)

– «Творчість учителя і учнів у структурі сучасного уроку» (січень)

– «Здоров»я вчителя – запорука професійного успіху» (березень)

1.3. Розвиваючи та стимулюючи творчий потенціал учнів, педагогічний колектив гімназії поглиблено працював над гармонійним розвитком кожної особистості, продовжував роботу з обдарованими дітьми, проводив індивідуальну роботу з учнями за інтересами, з дітьми, що потребують особливого педагогічного втручання.

Серед учнів початкової школи 79% навчається на високому і достатньому рівні, нагороджені Похвальними листами  5 учнів. Немає дітей, які навчаються на початковому рівні.

У 5-8 класах  48% учнів навчаються на високому і достатньому рівні, 5 учнів нагороджено Похвальними листами.

У 10 класі   37%  навчається на високому і достатньому рівні,                 5 учнів нагороджено Похвальними листом.

Четверо  випускників 9-их класів отримали свідоцтва з відзнакою, четверо нагороджені Похвальними листами. 5 випускників 11 класу нагороджені Похвальними листами, 9 випускників отримали Похвальні грамоти за особливі досягнення у вивченні окремих предметів. За високі досягнення у навчанні, зразкову поведінку та активну участь у громадському житті гімназії нагороджені медаллю «Золотий фонд гімназії» 2 учениці.

  • У гімназії щорічно проводиться безліч цікавих запланованих виховних заходів. Існують серед них і традиційні  щорічні виховні заходи :

Так, у  вересні під час місячника «Увага! Діти на дорозі!» учні гуртка «Юний волонтер» готують і показують виступ у початковій школі агітбригади ЮІР. Юні інспектори руху навчають учнів початкових класів правилам переходу через вулицю, розповідають про значення знаків для водіїв та пішоходів;

у жовтні проводиться Свято «Обжинків». Учні старших класів готують для молодшої школи театралізований виступ за мотивами народних звичаїв.

у грудні проводиться свято Миколая.  Театралізоване дійство для початкової школи підготовлене учнями 9-11 класів;

-у грудні до свята Миколая всі  учні гімназії з 1 по 11 класи проводять традиційну акцію «Зроби подарунок хворій дитині». Діти збирають подарунки для онкологічно хворих дітей і відвозять їх у міську дитячу лікарню, що знаходиться на  вулиці Верховинній.

-у січні (на Маланки) учні гуртка «Етнографічний»  «засівають» і «водять козу», долучаючи всіх до української обрядовості;

-у січні (в останній день навчання) проводиться Новорічний костюмований бал для учнів та вчителів. Діти і вчителі  приходять на свято у казкових костюмах;

– у лютому до Дня Святого Валентина обов’язково проводиться Велика гра «Знайди свою половинку» -учні з 1 по 11 клас при вході до гімназії  витягують половинку сердечка і знаходять свою другу половинку. Також обов’язково  проводиться «Лицарський турнір», на якому лицарі (9-11 класи)обрані дамами від кожного класу, змагаються за звання «Лицар …. року»

-1 березня завжди проводиться «Зустріч Весни»-учні гуртка «Етнографічний» у традиційних українських костюмах  проходять по всіх класах  з веснянками та закликалками вітають всіх з приходом весни;

у квітні проводиться відкритий театралізований захід з «Правил дотримання пожежної безпеки» . В ньому беруть участь 1-4 класи. Вони готують вірші і казкові замальовки на тему вогню безпечного і небезпечного;

-16 травня проводиться День науки, на якому нагороджуються всі учні ,що брали участь в олімпіадах і роботі МАНу, а також вчителі, які готують учнів;

у січні проводиться «Посвята у гімназисти». Діти 5 класу зачитують «Клятву гімназиста» , обіцяють сумлінно вчитись, їдять кашу і стають «однокашниками» і отримують український оберіг в «Дорогу знань».Їм пов’язують галстуки, приколюють емблеми та вручають «Кодекс честі гімназиста»;

у травні традиційно проводиться День гімназії, на якому діти отримують нагороди за активну участь у житті гімназії і класу, грають у Велику гру та презентують номери художньої самодіяльності. На Святі гімназії  проходить презентація проектів кожного класу та презентація роботи  всіх гуртків.

 

Широко практикуються в гімназії проведення відкритих виховних заходів:  Довженко Н.В. (6 кл. «Обжинки»), Сатіріна Н.М.(10 кл. «Новорічна казка»), Панасьєва С.І.(9а кл. «День пам’яті Чорнобиля»), зустріч з ветераном війни Меланіною Є.В..(10 кл. Сатіріна Н.М.),Успенський В.М. «Козацькі розваги», Можаровська Н.І. (11а День «Святого Валентина»),Огібовська Т.Р.(4кл, «Прощавай, початкова школа!» та відкрита виховна година до Дня космонавтики), Новікова І.А. і Ковальова В.Ф. (8- агітбригада ЮІР, «Обережно –вогонь!»), Соколовська Т.В.(3 кл. «Мій друг—Світлофор!»), Ковальова В.Ф. (4клас, брейн-ринг “Математичний”), Бурбело Л.М. (9а-спектакль «За двома зайцями»), акція 5-11 класів «Подаруй іграшку онкохворій дитині», Зуйко В.Г. «День ЦО» , 1-11 класи «День Чорнобиля» з виставкою ікебан, Сатіріна Н.М. (9кл. «Інсценований виступ до Дня Перемоги»), Новікова І.А.(« День Землі», «Екологічний тиждень», «День боротьби зі СНІДом», «День проти паління»), вчителі філологи провели чудовий захід „Наш Шевченко!!” з конкурсом читців віршів поета, Жеребко Т.О.  з учнями 10-11 класів „Кохання вічне і живе”—до Дня Св. Валентина.,прекрасно пройшли свята; «День науки», «Посвята в гімназисти учнів 5 класу», «Зустріч Весни», «Різдво», (Дудник Л.М. 8-11 кл.).

Пріоритетним напрямком позаурочної роботи в 2011-2012 н.р. була підготовка до проведення Євро -2012 та  відзначення 70-ї річниці від «Початку Великої Вітчизняної війни».

Значна увага приділяється проведенню  патріотичної  роботи з учнями:

-у січні до Дня Соборності України вчителями проведено уроки-лекції для учнів 5-11 класів та учнями 10-11 класів відвідано музей УНР в Будинку вчителя. Поновлено експонати в кабінеті історії;

до Дня вшанування пам’яті героїв Крут учні 11 класу провели відкриту виховну годину для 9-х класів « В ім’я чого…»;

-у березні до дня народження Т.Г. Шевченка було проведено дуже багато заходів (за планом заходів). Традиційними з них є :

-конкурс читців поезії Шевченка.Переможець якого іде на районний конкурс;

-виставка малюнків «В сім’ї вольній новій…»;

-зустрічі з письменниками та поетами сучасності;

-у квітні до Дня пам»яті Чорнобильської трагедії  проведено всі заходи, що включались до плану проведення (конкурси газет , ікебан, малюнків…) та відкритий виховний захід для учнів 8-11 класів «Земля наш дім. Нам його і берегти» . Гостем на заході (вже другий рік поспіль) був учасник і ліквідатор подій 1986 року Курілов  Олексій Іванович;

-у травні до Свята Перемоги- (всі заходи, що були заплановані по гімназії), а також проведено великий святковий концерт для ветеранів , учасників військових дій, працівників тилу та «дітей війни».

   Загалом у гімназії проводиться дуже багато масових різноманітних цікавих заходів до всіх пам’ятних дат.

Учнями гуртків «Юний волонтер» та «Патріот України» було проведено велику кропітку роботу спрямовану на поповнення матеріалів та експонатів у кімнаті бойової слави:

–  зібрано багато цікавого матеріалу(спогади ветеранів війни-родичів, сусідів, знайомих ;  весь цей матеріал (а також архівний-минулих років) було систематизовано  для подальшого зберігання в кімнаті Бойової слави гімназії;

– оновлено виставкові експозиції кімнати бойової слави, оформлено нові стенди і доповнено існуючі: „Дитинство обпалене війною”, „Війна очима дітей” і т.д;

– учні з гуртка «Юний волонтер» продовжують спілкування з   ветераном Великої Вітчизняної війни  Ситняківською Вірою Самойлівною, яка була лікарем під час війни і врятувала багато людських життів. Діти часто бувають у неї вдома, приносять продукти та спілкуються.

– новими матеріалами доповнено  стенд,  присвячений Дюкаревій Ніні  Андріївні – ветерану ВВВ, яка є частим гостем нашої гімназії:

– відвідано музеї  і меморіальні  комплекси (Бабин Яр, Биковнянські могили);

– учні 9б класу взяли участь у районному конкурсі «Кімната Бойової слави». На конкурс була подана презентація у електронному вигляді та супроводжуюча записка .

Всі заходи, заплановані  окремим планом патріотичного виховання учнів до 70-річчя визволення м. Києва від німецько – фашистсьих загарбників на 2011-2013 рр.,  були виконані у відповідні строки.

Значна  увага у виховній  роботі приділяється профілактиці правопорушень та злочинності, попередженню бездоглядності серед неповнолітніх. Слід відмітити спільну плідну роботу з Соціальною службою Голосіївського району Центром здоров’я.

Адміністрацією гімназії ведеться ретельний збір інформації про дітей пільгових категорій, схильних до аддиктивної поведінки та ведеться чіткий контроль за відвідуванням занять. Обов’язково проводиться:

– вивчення житлово-побутових умов та мікроклімату сім’ї, складання актів обстеження;

– контроль за відвідуванням занять. Операція „Урок”;

– забезпечення зайнятості «складних» дітей в гуртках та спортивних секціях;

– робота психолога з учнями схильними до правопорушень та бродяжництва;

– складання класними керівниками спільно з психологом   психолого-педагогічної    характеристики на учнів схильних  до правопорушень;

–  бесіди на морально-етичні теми, постійно розглядаються     причини виникнення і способи врегулювання конфліктів, які виникають в колективі дітей  або   вдома;       (Психолог)

–  роз’яснювальні бесіди про виконання статуту гімназії та загальних вимог до поведінки всіх гімназистів;

– «складні» учні залучаються до роботи  в правовому лекторії під керівництвом Юрковської І.С., роботі волонтерського загону, підготовці   загальногімназійних свят, участі в гімназійних та районних конкурсах;

– під керівництвом вчителя валеології Новікової І.А. проводяться індивідуальні   бесіди «Рівний – рівному» про шкідливість куріння, негативний вплив алкоголю на дитячий організм, незворотні наслідки вживання наркотиків;  згубний вплив шкідливих звичок, спокусливих бажань, наркотичних «кайфів» та інших впливів на життя і майбутнє людини.

Гімназією ведеться тісна співпраця з міськими та районними громадськими організаціями, що допомагають прищеплювати учням любов до життя, розуміння необхідності здорового способу життя та відмови від шкідливих звичок. Серед таких організацій:

-Служба у справах дітей.

-Соціальна служба Голосіївського району.

-Міська асоціація «Екологічна ліга»

– Кримінальна міліція Голосіївського р-ну.(представники: Кисличук В.В.

та Обжилянова О.Г., Корецька О.С.)

-Міський центр тверезості (лікар –психолог Нестеренко М.М. )

– Благодійна організація « Дитяча надія» (психолог Лозова А.В.)

Міський центр здоров’я (лікарі Лисак Л.В., Нестеренко М.М.)

– «Фундація моралі та духовної освіти» (лектор  Мазуренко Ю. І.)

– Організація «Надія по всьому світу»  ( волонтери-Глобенко Віталій та  Волох Сніжана)

– Багато допомагають у роботі з дітьми  батьки-фахівці (юристи, лікарі, психологи).

Традиційно в гімназії проходить свято День науки, на якому підводяться підсумки та стимулювання учнів та вчителів, які стали переможцями олімпіад та МАНу.

За результатами І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук (МАН) України, отримали 22 призових місця, в т.ч. 6 перших місць, 10- других, 6 – третіх. Серед учнів 8-10 класів, які стали переможцями ІІ-го (районного) етапу були такі, що писали по 2-3 науково-дослідницькі роботи (біохімія, молекулярна біологія, генетика та селекція; прикладна математика) Павлов Георгій 9-А клас, (географія та геологія, прикладна математика) 9-А клас Смоленська Олександра; (алгебра та початки аналізу; географія та геологія); Забой Анастасія 10 клас (соціальна психологія, мистецтвознавство).

За результатами ІІ (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України отримали 8 призових місць: одне місце – ІІ у Забой Анастасії 10 кл. секція: соціальна психологія; 7 призових місць – у учнів 9-11 класів. (Мокрецов Є. 9-А клас – секція: біохімія, Павлов Г. 9-А кл. – секція: прикладна математика, Лоскутов Д. 10 кл. секція: мистецтвознавство, Оніпко В. 9-Б кл. секція: валеологія, Юрченко А. 9-Б кл. секція: екологія тваринного світу (зоологія, зоотехнія, ветеринарія), Зінченко А. 11-А кл. секція: екологія аграрних наук).

У 2011-2012 н.р. за результатами ІІ  районного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад 25 учнів 6-11 класів гімназії  отримали 25 призових місць (2 учні – І місце, ІІ місце – 17 учнів, ІІІ місце-16 учнів):

Англійська мова

Забой А., Черниш П. (10 клас) – ІІ місце;

Мінакова О. (11 клас) – ІІ місце;

Генделєва О., Грабчак О., Чепурна Є. (11 клас) – ІІІ місце;

Паніматченко В. , Бражник А. (9 клас) – ІІІ місце.

Географія

Волинський М., Мокрецов Є. (9 клас) – ІІ місце;

Юрченко А. (9 клас) – ІІІ місце.

Абдуллаєв І. (10 клас) – ІІІ місце.

Історія

Кириленко В. (11 клас) – ІІ місце.

Хімія

Борисенко Є. (8 клас) – ІІ місце.

Мокреців Є. (9 клас) – ІІІ місце.

Біологія

Борисенко Є. (8 клас) – ІІ місце.

Мокреців Є.(9 клас). – ІІІ місце.

Кабачок Д., Архипчук І. (10 клас) – ІІ місце.

Стецька В. (11 клас) – ІІ місце.

Фізика

Паніматченко В. (9 клас) – ІІІ місце.

Російська мова

Прокопович О. (8 клас) – І місце.

Афанасьєва А. (8 клас) – ІІІ місце.

Образотворче мистецтво

Рудешко О. (6 клас) – ІІ місце.

Прахова А. (6 клас) – ІІІ місце.

Зінченко А. (11 клас ) – ІІ місце.

WEB – дизайн

Мокреців Є. (9 клас) – ІІ місце.

Волинський М. (9 клас) – ІІІ місце.

Комп»стерна графіка

Васько Р. (9 клас) – І місце.

Мокреців Є. (9 клас ) – ІІ місце.

Волинський М. (9 клас) – ІІІ місце.

Батракова А. (11 клас) – ІІ місце.

Світова література

Мокреців Є. (9 клас) – ІІ місце.

Волинський М. (9 клас) – ІІІ місце.

Юрченко А. (9 клас) – ІІІ місце.

Учениці 11 кл. зайняли ІІІ місце у ІІІ міському етапі учнівських олімпіад з інформаційних технологій у номінації «комп»ютерна графіка», образотворчого мистецтва.

За результатами олімпіад та МАН рекомендовано педагогічною радою внести до Золотого резерву кадрів столиці учнів 9 класу: Мокрецова Євгена та Павлова Георгія.

 

Розділ 2                     Зміцнення та модернізація 

                           матеріально-технічної бази гімназії.

За минулий рік придбано:

  1. Водонагрівач Gorenqje;
  2. Кулер для води;
  3. Меблева стінка;
  4. Полиці вуглові;
  5. Стіл – бар»ер;
  6. Світильники для гарячого цеху їдальні;
  7. Створено етнографічний музей;
  8. Відремонтовано 16 кабінетів;
  9. Відкрито кабінет здоров»я, на базі якого проходять профільні заняття для учнів гімназійних класів.

 

Розділ 3                            Джерела фінансування.

 Силами батьківської ради 2 рази  на рік оформлюється підписка на найнеобхіднішу педагогічну пресу, здійснюється по закінченню навчального року ремонт класних кімнат та ремонт основних приміщень гімназії: їдальні, туалети, актова зала, коридори.

Для стимулювання в роботі, навчанні учасників навчально-виховного процесу: для учнів та батьків силами піклувальної ради було закуплено грамоти та подяки, які вручені кращим за підсумками навчального року.

Так було вручено 110 грамот та 50 подяк батькам та учням гімназії, вчителям.

Переможцям олімпіад, МАНу вручені значки: почесна відзнака «Інтелект гімназії» та почесна відзнака «Срібна сова», «Золота сова» та «Кращому педагогічному керівнику МАНу»

Тісні зв»язки з фондом П.Куліша дають можливість щороку  вручати премії ім.. П.Куліша кращим учням гімназії. Так в цьому році отримали  премії-нагороди Стецька В. та Зінченко А, учениці 11-А класу.

Силами учнів та батьків проходять учнівські ярмарки, кошти від яких ідуть на розвиток учнівського самоврядування.

 

Розділ 4          Забезпечення гімназії кваліфікованими кадрами.

 У 2011-2012 н.р. адміністрацією медичної гімназії були здійснені обов»язкові заходи для забезпечення навчально-виховного процесу кваліфікованими педагогічними кадрами. Вакансій не було.  У педагогічний колектив влилися як молоді працівники (Строкач Н.М. – вчитель англійської мови, Курбанова С.К. – вчитель латинської мови, Вельбовець Є.О. – психолог), так і досвідчені вчителі (Іванова Т.В. – вчитель музики, вихователь ГПД, Коваль С.П., Шанюк М.С. – старші вчителі хімії, Білова А.С., Іванова С.В. – хореографи).

Державну навчальну програму з усіх предметів виконано. В цілому медична гімназія забезпечена висококваліфікованими кадрами. Усі вчителі мають вищу педагогічну освіту. Із них:

Вищу категорію – 25

І категорію                   – 1

ІІ категорію        – 1

Вчителів – методистів – 8

Старших вчителів  – 5

        У медичній гімназії створені необхідні умови для обов»язкового здобуття початкової, базової та повної  загальної середньої освіти. Для  підвищення  інтересу до навчання введені предмети: мій Київ, сходинки до інформатики, російська мова,  основи економіки, технології; додатково збільшено кількість годин на вивчення української,  англійської мови, історії України, географії, біології, інформатики, математики (за  вибором учнів), активно задіяні комп»ютерні класи, мультимедійний комплекс, мережа Інтернет, які дають можливість впроваджувати нові інноваційні технології в НВП.

Ковальова В.Ф., Можаровська Н.І., Довженко Н.В. очолили кафедри та плідно працювали з вчителями своїх кафедр. Так, були проведені презентації кафедр, організована участь у МАН вчителів кафедр. Керівники кафедр підготували по 4-5 учнів, які стали призерами І (районного) ІІ (міського) етапів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України.

Підготовлені ІІ і ІІІ випуски «Методичного вісника».

Силами гімназії підготовлені ІІ та ІІІ випуск  «Методичного вісника» в якому зібрано  скарбнички кращого педагогічного  досвіду вчителів гімназії.

 

Розділ 5    Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів   

 та педагогічних працівників.

5.1. Аналізуючи фізичний розвиток учнів згідно форм 0861/0 виявлено, що

найбільше порушень у здоров»ї учні мають :

початкова школа:

  1. Опорно-руховий апарат (сколіози, порушення постави, плоскостопість) – 16 учнів;
  2. Порушення зору – 4 учні.
  3. Захворювання серцево-судинної системи – 3 учні.
  4. Захворювання шлунково-кишкового тракту – 11 учнів.
  5. Вегето-судинна дистонія – 4 учні.

По групах на уроках фізичної культури учні розподілені:

Основна – 26 учнів.

Підготовча – 12 учнів.

Спеціальна – 5 учнів.

Звільнені – 3 учні.

11 учнів початкової школи отримують дієтичне харчування за станом здоров»я ЖКТ.

Середня і старша школа:

Учні 5-11 класів згідно форм 0861/0 мають такі вади:

  1. Порушення опорно-рухового апарату (сколіози, порушення постави, плоскостопість) – 65 учнів.
  2. Порушення зору – 37 учнів.
  3. Захворювання серцево-судинної системи – 23 учні.
  4. Захворювання шлунково-кишкового тракту – 46 учнів.
  5. Вегето-судинна дистонія – 34 учні.

На уроках з фізичної культури займається в групах:

Основна – 83 учні.

Підготовча – 70 учнів.

Спеціальна – 25 учнів.

Звільнені – 4 учні.

По медичній гімназії № 33 м. Києва 6 учнів мають вроджені вади серця, пролапс метрального клапану – 10 учнів.

         Аналізуючи стан здоров»я гімназистів, педагогічний колектив проводить активну, насичену роботу для покращення здоров»я дітей:

  1. Проводить навчання при натуральному освітленні класу, постійно провітрюються кабінети, здійснюється вологе прибирання;
  2. Проводяться фізичні хвилинки на уроках, зарядка для очей;
  3. Організовані заняття вчителем основ здоров»я Новіковою І.А. в кабінеті здоров»я на дошці Євмінова для учнів з порушенням хребта;
  4. Учитель фізичної культури Успенський В.М. проводить спортивні ігри, направлені на зміцнення здоров»я кожної дитини, формування необхідних рухових якостей.
  5. Старшокласники організовують антистресову гімнастику, рухливі ігри на перервах і групах подовженого дня для учнів початкової школи.
  6. Постійно на батьківських зборах педагоги виступають перед батьками з доповідями «Фізична підготовка дитини»;
  7. Використовуються всі можливості спортивного залу, постійно поповнюється спортивне обладнання та інвентар, проводяться спортивні змагання, ігри з баскетболу, волейболу, настільного тенісу. Плідна співпраця з батьками допомагає вчителям творчо працювати над всебічним розвитком вихованців та безпекою їх життєдіяльності.

5.2. Одним з провідних напрямків роботи гімназії  є розробка програми 

„Формування здорового способу життя”:

Загальні напрямки роботи гімназії по пропаганді здорового способу життя.

  1. Гурток «Юний волонтер» (проводить бесіди, лекції , інформування з різних тем здорового способу життя для учнів гімназії , бере участь у конкурсах, пов’язаних з відповідною тематикою, проводить акції проти паління….)
  2. Дні раціонального харчування .(Кожен клас готує цікаву страву і презентує її корисність.)
  3. Захист «Проектів здоров’я» (захищають проекти всі класи).
  4. Кабінет здоров’я (де проводяться заняття з учнями для корекції постави, заняттями кольоротерапією та легкими спортивними навантаженнями для підтримання фізичної форми.)
  5. Гурток «Основи медичних знань» (діти отримують знання зі збереження здоров»я, запобігання захворюванням, надання першої медичної допомоги…)
  6. Гурток «Юний волонтер» проводить щорічно живу антирекламу проти шкідливих звичок на території мікрорайону. (Діти в страшних масках і з плакатами, що закликають кинути палити і вживати шкідливі напої та речовини ходять вулицями і звертаються до перехожих.)
  7. Учні на уроках інформатики створюють презентації (міні фільми) на теми здорового способу життя, які потім можна використовувати на уроках біології, основ здоров», класних годинах тощо.
  8. Щорічно (протягом останніх 5 років) до свята Миколая (19. 12) учні гімназії збирають подарунки онкохворим дітям  і відвозять їх до міського дитячого онкологічного центру (книги, журнали, іграшки, канцтовари розміщаються в ігровій кімнаті лікарні і роздаються як подарунки хворим дітям).

        Протягом року всім колективом медичної гімназії проводили значну роботу по здоровому способу життя.

  1. На базі гімназії працює медичний лекторій Міського центру здоров’я «Школа сприяння здоров’ю».Лектори приходять читати лекції на різноманітні теми про здоровий спосіб життя щомісячно. Також гімназія плідно співпрацює з районним центром здоров’я за програмою «Школяр».Існує співпраця з Всеукраїнським центром тверезості і здоров’я, Всеукраїнською екологічною лігою, Соціальною службою Голосіївського р-ну.
  2. Учні постійно беруть участь у фестивалі «Свіжий вітер»(Екологічної ліги). Маємо почесні дипломи та призові місця. (15.11-брали участь у конференції з екології, 24.11 брали участь у конкурсі агітбригад «Свіжий вітер» за темою  «Збережи довкілля», стали лауреатами  конкурсу.)
  3. На базі 9-11 класів проводиться робота за програмою «Діалог»,

«Рівний-  рівному», « Школа проти СНІДу». Проводяться бесіди, лекторії для дітей та   батьківські збори на які запрошуються представники громадських організацій та   лікарі.(у вересні і жовтні проводили лекції представники організації «Надія по   всьому  світу» Волох Сніжаною та Глобенко Віталієм).

4.8.09- проведено зустріч з майстром спорту з «Хортингу» (національної української   боротьби) для пропаганди здорового способу життя дітей та залучення учнів до  занять спортом.

5.16.09.11-взяли участь у міському конкурсі «Екологічні ідеї»,  що проводив

фонд братів Кличків. Стали його лауреатами.

  1. 09.11-на базі гімназії корпорація «Мішлін» провела «Велику гру» з правил

дорожнього руху для учнів 5-7 класів.

  1. Під керівництвом вчителя валеології Новікової І.А., працює волонтерський загін «Юний волонтер», учні якого проводять різні цікаві акції:
  • акції проти паління на вулицях міста.(під час проведення у серпні 11р. на Хрещатику «Педагогічної хвилі» волонтери загону ходили з плакатами проти паління та проти шкідливих звичок. закликаючи людей подбати про власне здоров’я.)
  • Ставляться спектаклі на тему «Пофілактика шкідливих звичок», «Запобігання СНІДу», «Правила дорожнього руху»,
  • проводять бесіди в молодшій школі.
  1. Взяли участь у туристичному зльоті-старті «Молодь обирає здоровий спосіб життя», що проводився у вересні 2011р. на 17 км. Житомирської траси. (11а, 8 кл.)
  2. Взяли участь у туристичному зльоті до Дня Голосіївського району, що проводився у 2 етапи(пішохідний похід та спортивні змагання з туризму)

Взяли участь у районному конкурсу агітбригад самоврядування «Молодь обирає здоров’я». В рамках конкурса проводився конкурс плакатів-«Ми проти СНІДу» та конкурс фотографій «Молодь за здоровий спосіб життя».

  1. До дня боротьби зі СНІДом:
  2. 11-було відвідано «Молодий театр» і переглянуто виставу «Біг з реальності».
  3. 12.11 було випущено листівки «Це твоє життя…»,
  4. проведено конкурс стіннівок та проведено лекції по класах на зазначену тематику.
  5. Були проведені класні години -”Профілактика шкідливих звичок” (за окремим планом роботи гімназії у напрямку пропаганди здорового способу життя).
  6. Психологом гімназії ведеться постійна активна робота з учнями :

-Анкетування учнів гімназії за темою “За здоровий спосіб життя”,

– «Залежність від шкідливих звичок»,

– «Оцінка  власного здоров’я»( Вельбовець Є.О.-психолог)

  1. Була проведена лекція для 9-11 кл., лікарем Лисак Л.В.(Міський  Центр здоров’я).

– “Статеве виховання та «Профілактика   захворювань”

(2.11грудень-11р.),

-«Планування  сім’ї» (15.11.11; 10-11 класи),

–  «Особиста гігієна» (15.11.11 ;7-9 класи)

  1. На кожних батьківських зборах приділяється увага здоров’ю дітей, запрошуються лікарі, імунологи, представники  громадських екологічних організацій, які   розповідають    батькам про епідеміологічний стан в місті, як захистити власних   дітей від тяжких   хвороб, про статевий розвиток підлітків. (4-5 разів на рік)
  2. Випуск стінгазет учнями 2-4 класів( до тижня початкової школи) “Тато, мама,я-здорова сім’я” .
  3. Проведення індивідуальної роботи з дітьми, що палять :

-бесіди, перегляд фільмів, робота з психологом, виклик батьків…

  1. Проведено ряд спортивних змагань :

-“Козацькі забави”,

– Проводиться  Деня Здоров’я , захист екологічних проектів та День

раціонального харчування у місячник  здорового способу життя  (січень-лютий).

21.Учнями –валеологами проведено інформаційно-медичний захід для вчителів  «Здоровому учню —      здорового вчителя!» (30.09.11 до Дня вчителя)

22.У гімназії працюють спортивні гуртки з настільного тенісу та шахів, де діти можуть займатись спортом.

Також працює хореографічний гурток , що дає змогу дітям мати фізичні   навантаження не лише на уроках фізкультури, а і в позаурочний час.

23.Гімназія має «Дошки Євмінова»,  за допомогою яких діти з вадами  статури можуть  покращити своє самопочуття.( під керівництвом вчителя Успенського В.М.)

  1. Другий рік продовжує працювати гурток- «Основи медичних знань» для учнів 5-7 гімназійних класів та дітей початкової школи. На заняттях діти мають змогу   ознайомитись з основами медицини, навчитись піклуватись про власне здоров’я та   позайматись спортивними вправами для покращення самопочуття . Заняття веде   вчитель основ здоров»я Новікова І.А.
  2. Взяли участь у благодійній акції (збір коштів) до Дня інваліда.Кошти передані у Соціальну службу Голосіївського району.
  3. 19.12. до Дня Святого Миколая запланована щорічна акція «Зроби подарунок онкохворій дитині» . Подарунки будуть відвезені до нового дитячого онкологічного відділення лікарні   «ОХМАДИТ»
  4. Всі тематичні виховні години проходять чітко за планом гімназії.
  5. Щорічно в гімназії проводиться місячник спортивно-оздоровчої роботи. У 2011-2012 н.р. місячник пройшов з 23.01.12 по  23.02.12 р. Підчас місячника було проведено безліч цікавих заходів, конкурсів, змагань, бесід тощо:

Спортивні змагання:

  • “Веселі старти”(Лапшин О.О.)
  • Рухливі ігри на перервах (шефське відомство)
  • “Козацькі забави”(Успенський В.М.)
  • Змагання з волейболу (дівчата 11 кл.) ( Успенський В.М.)
  • Змагання з настільного тенісу (Успенський В.М.)
  • Змагання з гри у шахи (Лапшин О.Л.)
  • Змагання до Дня захисників Вітчизни10-11кл.( Зуйко В.Г.)
  • Дружня гра у волейбол з 87 школою (Успенський В.М.)

Робота по попередженню виникнення шкідливих звичок та пропаганді  здорового способу життя :

30.01-виставка плакатів- «Ні шкідливим звичкам!»

– проведено міні лекції агітбригадою 8 класу «бережи здоров’я

змолоду» (з 2 по 8 клас)

– учнями–волонтерами 10а класу проведено обстеження санітарно-гігієнічних умов в класах гімназії.

31.01-проведено акцію у їдальні «Чисті руки» (5 клас)

6.02-проведено тренінг волонтерами з громадської організації «Надія по всьому світу» (у 10 класі)

7.02-проведено тренінг у 11б, 10, 9а,б психологом ,членом правління з соціального центру   «Батьки і діти» -Лазарчук Наталією Миколаївною на тему «Унікальність людського життя».

-проведено лекцію для дівчаток «Твоя гігієна» компанією

«Procter and Gemble»

-компанією «Procter and Gemble» було проведено лекцію для

хлопчиків 9-10 класах про правила гоління та особистої гігієни.

8.02- лікарем-гігієністом Лисак Л.В. було проведено лекцію «Статеве

виховання» для учнів 9-х класів.

-стартував конкурс для учнів 2-11 класів  «Відгадай слово».

У конкурсі потрібно було відгадати слово, що символізує шлях

до  здоров’я.

9.02- учнями 7 класу проведено тренінг для учнів 5 класу «Здоров’я –

найбільше благо».

13.02- волонтерами гуртка «Юний волонтер» проведено акцію у їдальні

гімназії «Бережи воду»

14.02- проведено засідання гуртка «Юний волонтер» – за участю студентів педагогічного  університету ім.. Драгоманова «Як підвищити рівень  здоров’я підростаючого покоління».

16.02 та 20.02-проведено анкетування учнів 5-11 класів за темою :

«Мотивація здорового способу життя».

16.02- учні 8 класу провели для учнів 4 класу тренінг «Шлях до здоров’я».

21.02- проведено лекцію лікарем-психологом Головач Р.Т.  для            хлопців 11б класу.

22.02- проведено захід для вчителів «Здоровому учню—здорового вчителя» для учнів 5 класу було проведено гру «Самий розумний з основ здоров»я».

23.02 – учні 7 класу переглянули документальний фільм «Увага-СНІД!»

для учнів 5,6 класів проведено лекцію «Шкідливі звички» лікарем – санологом  міського центру тверезості і здоров’я.

24.02 – учнями гуртка «Основи медицини» проводились заміри тиску всім бажаючим.

– провелись змагання серед дівчат 9-х класів на краще і швидше надання першої медичної допомоги .

– для учнів 11-х класів було проведено лекцію доктором психологічних наук Бондаровською В.М. з центру «Розрада» на тему: «Довголіття»

27.02- проведено 2-й цикл лекцій для учнів 11-х класів «Репродуктивне здоров’я» лікарем-гігієністом з міського центру здоров’я Лисак Л.В.

– проведено лекцію студентами медичного університету                    ім. Богомольця Щеглюк Роксоляною та Нурієвою Анною на тему:

« Туберкульоз».

В межах місячника було проведено і інші цікаві заходи:

23.02 – для хлопців 10-11 класів було проведено спортивно-розважальну гру  «Ну-мо, Хлопці!» (Зуйко В.Г.)

  • вчителі прослухали лекцію про «Цукровий діабет. Запобігання і лікування» проведену доцентом кафедри ендокринології медичного університету ім. Богомольця – Приступюком А.М.

 

За підсумками спортивних змагань були нагороджені:

  1. За перемогу у змаганнях з шахів було нагороджено:

-Волинського Марка (9а)-І місце

-Мокрецова Євгена (9а) –ІІ місце.

  1. За перемогу в змаганнях з настільного тенісу:

-Зіновкіна Микиту (11б)-І місце

  1. За перемогу в спортивній грі «Веселі старти»:

-4 клас-І місце

-3 клас-ІІ місце

-2 клас- ІІІ місце

4.За перемогу в спортивній грі «Козакбол»:

-4 клас-І м

5.Найкращими командами з волейболу визнано :

– серед дівчат-11а кл.

– серед хлопців-11б кл.

Підводячи підсумки проведеного місячника можна зазначити , що всі заплановані акції, змагання та заходи були підготовлені та проведені на високому професійному рівні. Все це говорить про те, що в гімназії проводиться значна постійна спортивно-оздоровча робота. Всі класи були задіяні в загальногімназійних заходах. Найактивнішими виявились учні 9а, 10 та 11а класів.  Найактивніше  працювали гуртки «Юний волонтер» та «Основи медицини». Діти дізнались багато цікавого з проведених лекцій лікарів та волонтерів з громадських організацій.

 

         Профілактика наркоманії, токсикоманії, алкоголізму

                                серед неповнолітніх.

  1. У жовтні на класних годинах відбувся перегляд фільмів про наслідки вживання наркотиків та інших психотропних речовин (фільми надані Соціальною службою Голосіївського району та фільми з власної колекції вчителя основ здоров»я Новікової І.А.)
  2. Постійно проводяться лекції і бесіди-диспути про наслідки для дитячого організму які спричиняють наркотики, токсичні речовини, алкоголь (класні години, уроки БЖД).
  3. Проводились бесіди на тему «Обережно: ПИВО»
  4. Вчителем валеології Новіковою І.А. проводились тренінги за програмами «Діалог», «Рівний-рівному». (жовтень, листопад, грудень)
  5. Учнями з гуртка «Юний волонтер» проводились доповіді в молодшій школі про шкідливість наркотичних речовин.(1.12.)

                   Профілактика тютюнопаління серед неповнолітніх

  1. Проводились лекції з показом відеофільмів про шкідливість та наслідки тютюнопаління (методичний центр «Здоров’я» – листопад).
  2. . В гімназії під керівництвом вчителя валеології Новікової І.А., працює волонтерський загін «Юний волонтер », учні якого проводять акції проти паління на вулицях міста (з плакатами та страшними масками що символізують хворі внутрішні органи курців).Ставляться спектаклі на тему «Пофілактика шкідливих звичок», проводять бесіди в молодшій школі. (протягом року)
  3. Учнями 11-х класів проводились науково-дослідницькі роботи:

«Радіоактивний слід куріння», «Забруднення довкілля димом сигарет».

  1. Проводилась робота з батьками 3-7 класів «Профілактика куріння в ранньому віці» ( батьківські збори листопад ).
  2. На уроках БЖД проводились тренінги для учнів 5-9 класів «Здоров’я—інвестиції в майбутнє!»(жовтень).
  3. Проводилась Екологічна «Велика гра» до Дня боротьби зі СНІДом  12 з учнями 5-8 класів (запитання всі пов’язані з темою здоров’я)
  4. Психологом проводились анкетування-опитування учнів: « Що ти знаєш про наслідки куріння?  Для чого підліток курить? З чого починається залежність?» (психолог).

      Співпраця з районними службами, громадськими, благодійними

  організаціями з профілактики правопорушень, формування здорового

  способу життя.        

Педагогічний колектив медичної гімназії тісно співпрацює з багатьма міськими та районними організаціями, що працюють в напрямку профілактики правопорушень та пропаганди здорового способу життя:

-Служба у справах дітей (постійно).

-Соціальною службою Голосіївського району (10 років співпраці).

-Міською асоціацією «Екологічна ліга» (15 років співпраці).

– Кримінальною міліцією Голосіївського району (представниками: Кисличуком В.В.   та Обжиляновою О.Г., Корецькою О.С.).

-Міським центром тверезості (лікарем –психологом Нестеренко М.)          (15 років співпраці).

– Благодійною організацією « Дитяча надія» (психологом Лозовою А.В.)

(1 рік співпраці).

-Міським центром здоров’я (лікарями Лисак Л.В.,) (15 років співпраці)

– «Фундацією моралі та духовної освіти» (лектором  Мазуренко Ю. І.)

(1 рік співпраці)

– Організацією «Надія по всьому світу»  ( волонтери-Глобенко Віталій та Волох Сніжана) (4 роки співпраці).

-Інститутом екології людини (Курик М.В. комп’ютерна діагностика дітей та батьків) (10 років співпраці).

– Багато допомагають у роботі з дітьми  батьки-фахівці (юристи, лікарі, психологи)     Храпач В.В –лікар-пластичний хірург , завідувач відділенням пластичної хірургії лікарні «Олександрійська»

Головащенко Є. О. (випускниця гімназії) нині лікар-гениколог (щорічно проводить лекції на тему: «Збереження репродуктивного здоров’я».

 

Соціальна допомога учням із числа дітей пільгових категорій.

На сьогоднішній день на гімназійному обліку дітей пільгових категорій налічується 117 учнів. Серед них:  9 – напівсиріт, 5 – інваліди, 23 – багодітних, 12 – чорнобильців, 58 – обдарованих, 10 – малозабезпечених.

Всі діти пільгових категорій першочергово забезпечуються підручниками в бібліотеці гімназії.  Діти з сімей, що стоять на обліку в Совбезі (як малозабезпечена родина) отримують безкоштовну шкільну форму (за умови її надання РУО) та безкоштовне гаряче харчування.

В 2011 н.р. дітям соціальнонезахищених категорій вручені новорічні запрошення на ялинки  від БДЮТ (40). У кожному класі із благодійного батьківського фонду оплачуються  екскурсії для дітей, які не мають змогу їх оплатити. Таким чином батьківські комітети надають допомогу малозабезпеченим родинам, допомагають дітям відчути турботу і надати дітям з малозабезпечених сімей повноцінний інтелектуальний розвиток.

 

В гімназії запроваджені безкоштовні обіди. Ними користуються:

-3 – малозабезпечених

-8—50% ГПД

-46 – дієтхарчування.

 

5.3. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я педагогічних працівників.

За звітний період первинна профспілка медичної гімназії №33 активно викорис­товує  захисні положення Профспілки працівників освіти і науки України при ви­рішенні питань стимулювання працівників гімназії, визначення умов оплати праці, нормування робочого часу та часу відпочинку, визначення додаткових пільг і гарантій при підготовці та укладанні  колективного договору, забезпечує соціальний захист працівників.

За наполяганням Київської міської організації Профспілки працівників освіти  і науки України ( далі КМОППОІНУ) в колективному договорі медичної гімназії передбачено встановлення надбавок за складність і напруженість у ро­боті всім працівникам.

Забезпечення здорових та безпечних умов праці є одним із стратегічних напрямів діяльності адміністрації та профспілки гімназії.

Правовим підґрунтям для реалізації діяльності з питань безпеки праці та охоро­ни життєдіяльності є норми Конституції Ук­раїни, Законів України «Про охорону праці», «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», підзаконних нормативно-пра­вових актів з питань охорони праці.

За 2011-2012 рік в гімназії не зафіксовано ні одного нещасного випадку, пов’язаного із ви­робництвом. Щодо травматичних випадків, пов’яза­них із виробництвом, також не зафіксовано.

Виплачено 34 лікарняних листів.

На­дано за  заявами працівників гімназії ма­теріальну допомогу: Конончук Л.І.,  Верба Н.В., Даценко Н.А., Соколовській Т.В., Сіленко Л.Д., Пєтуховій Г.М.,Успенському В.М., Нечаєвій Т.А..

Загалом за звітний період було оздоровлено за заявами працівників в санаторіях та інших оздоровчих закладах: Дудник  Л.М., Сибірьова С.Г., Бабенко В.Л.

У звітному періоді члени профспілки гімназії брали активу участь у громадському огляді стану умов і охорони праці в гімназії, який проводився в кінці кожного семестру.

Для   ознайомлення з нормами та правами, а також отримання юридичної інформації  для освітян, працівники гімназії читають та обговорюють газету «Єдність».

На виконання Указу Президента України № 657/2010 «Про літнє оздоровлення та відпочинок дітей у 2010 році», Розпоряд­ження виконавчого органу Київради (КМДА).

№ 360 від 12.05.2010 р. «Про затверджен­ня Порядку організації оздоровлення та відпочинку дітей м. Києва», Розпорядження виконавчого органу Київради (КМДА) № 554 від 27.07.2010 р., керуючись постановами виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працез­датності № 8 та № 9 від 15.04.2010 р. та відповідно до Угоди між ГУОН виконавчого органу Київради (КМДА) та Київською місь­кою організацією, в гімназії профспілка з метою належної підготовки та проведення повноцінного відпочинку і оздоровлення дітей праців­ників гімназії здійснила ряд заходів щодо організації оздоровлення дітей працівників.

У звітному періоді обговорено виконання колективного договору між адміністрацією  та профспілковим комітетом медичної гімназії № 33. Колективний договір дозволяє активно викорис­товувати його захисні положення при ви­рішенні питань стимулювання працівників закладу, визначенні умов оплати праці, нормуванні робочого часу та часу відпочинку, визначенні додаткових пільг і гарантій.

 

Розділ 6                Залучення педагогічної та батьківської громадськості до  управління школою.

 В навчальному році батьківський комітет гімназії працював згідно плану роботи ради. Голова батьківської ради Черниш А.М. Проведено 5 засідань батьківського комітету. В складі батьківського комітету працювало 6 комісій: навчально-виховна, господарча, дисципліни і порядку, спорт-масово-оздоровча, інформаційно – просвітницька,  санітарно-гігієнічна. Випускалась стіннівка „Для батьків”. Проведено 8 батьківських рейдів-оглядів:  перевірка зовнішнього вигляді учнів, санітарного стану кабінетів, гарячого харчування, забезпечення учнів підручниками та стан підручників, збереження майна гімназії, рейди в сім”ї дітей, які потребують допомоги, підготовка до осінньо-зимового сезону, операція „Урок” і т.д.

На засіданнях батьківського комітету заслухані питання організації НВП гімназії:

Стан успішності учнів  9-х, 11-х класів.

Стан відвідування учнями гімназії.

Санітарно-гігієнічний стан гімназії.

Стан гарячого харчування.

Обов’язковими стали в гімназії загальногімназійні справи, які готуються разом з батьками:

  • День самоврядування в гімназії (батьківський урок);
  • Спільна презентація проектної діяльності класів (за графіком)

Саме спільна робота і взаєморозуміння  „трикутника” допомагала у вирішенні багатьох питань, організації та проведенні родинних свят              (Розширені засідання КР, Посвята у гімназисти, Свято Миколая, Свято гімназії,  Свято матері,  8 Березня,  Свято закінчення початкової школи тощо). Батьки активно приймали участь у навчально-виховному процесі і проводили з дітьми бесіди та екскурсії: Лоскутова Н.І. ”Професія—лікар!”(10), Дихнич Л.П.-«Професія- «перукар-стиліст»» (10), Сиротін В.М.-«Професія-військовий офіцер» (11а).

Активно беруть участь представники батьківського комітету і у проведенні тижня профорієнтації. Представники різних професій   проводять лекції-бесіди в різних класах,  пропагуючи свої власні професії та допомагають розібратися дітям у розмаїтті  професій.

Силами батьківського комітету протягом 2011-12 н.р. в гімназії  були проведені такі заходи:

  • Допомога в проведенні екскурсій по Києву, до  Пирогова, Володимирського собору.
  • Допомога в проведенні місячника спортивно – оздоровчої роботи.
  • Проведено анкетування «Гімназія—це Я», «Співпраця гімназії, батьків, учнів» (вересень, лютий)
  • В день самоврядування проведено батьківські уроки в багатьох класах гімназії (03.12).
  • У вересні (11р.) та березні (12)проведено рейди в сім”ї соціально-незахищених дітей та дітей, які потребюують особливої уваги.
  • проведено перевірку гарячого харчування учнів, санітарний стан їдальні та туалетних кімнат.
  • проведення рейдів-перевірок наявності шкільної форми та виконання правил внутрішнього розпорядку (запізнення, відвідування уроків )

( протягом року).

  • проводили рейди-огляди збереження підручників, гімназійного майна (квітень-травень –Верба Н.С., Цибенко В.М., Лоскутова Н.І.)
  • В травні – червні допомагали в проведенні навчальної практики учнів.
  • Проведено розширені засідання разом з педагогічним колективам, КР та Радою гімназії з приводу незадовільної поведінки окремих учнів гімназії, запізнень на уроки, порушення статуту, поганої успішності (9а,9б)          ( прот. КР№ 5 від 27.01.12, предст. Батьків- Смоляна Т.А., Дробина С.І., Павчелюк О.О.).

– Силами батьків зроблено косметичні ремонти у класних кімнатах  та коридорах  гімназії (червень-липень ).

На дискотеках та загальногімназійних  святах завжди присутні чергові батьки.

Завдяки роботі батьківської ради, гімназійне  самоврядування має змогу підтримувати матеріально наші  номінальні  «гроші» («Саміки»), що заробляють класи протягом року. «САМік» – це грошова одиниця команди «САМ»- «Сучасної Активної Молоді».У 11-12 навч.році було виділено батьківським комітетом гімназії суму розмірі 750 грн. На підтвердження І, ІІ, ІІІ місць у рейтингу активності учнів. І місце посів-11а клас і отримав грошову винагороду у 300грн. ІІ місце-9а класс з премією у 250 грн. та 8 клас отримав 200 грн за ІІІ місце.

 

 

Залучення педагогічної та батьківської громадськості до роботи Малої академії наук гімназії. Так, науковими керівниками науково-дослідницьких робіт були:

Прізвище, посада Секція Автор науково-дослідницької роботи назва науково-дослідницької роботи
Петухова Г.М. канд.. техн.. наук

Петухова Г.М. канд..техн. наук

алгебра і початки аналізу

алгебра і початки аналізу

Володіна Т.

9-А клас

Стаднюк С.

9-Б клас

Застосування деяких кривих в техніці.

Геометричні місця початок

Володін С.А., доктор екон.наук, генеральний директор Інституту інноваційного провайдингу НААМ України, член алгебра і початки аналізу

 

прикладна математика, геометрія

Смоленська О.

9-Б клас

 

Мокрецова Є.

9-А клас

Паніматченко  В.

9-А клас

Діофантові рівняння

Математика і спорт

Піфагорові трикутники

Павлова В.В., викладач ДМШ № 3 м. Києва прикладна математика Павлов Г.

9-А клас

Математика і музика
Подольський А.Б. майстер спорту з шахів, шахова федерація України прикладна математика Волинський М.

9-А клас

Математика і шахи
Дзвонкевич Н.Д.. канд..біолог. наук, науковий працівник Інституту біології ім.. Паладіна біохімія, молекулярна біологія, генетика та селекція Крисюк М.

9-А клас

Порівняльне дослідження модифікуючої дії альдегідів на

L – лізин

 

Стойко О.О.  канд..мед.наук, головний лікар міського центру здоров»я валеологія Юрченко А.

9-Б клас

Кінесіологічні кругові вправи як шлях покращення фізичного здоров»я дітей
Мелешкіна С.М., зав. Кабінетом КПДЮ екологія тваринного світу (зоологія, зоотехнія та ветеринарія) Оніпко В.

9-Б клас

Орнітофенологічні спостереження за домашніми канарками

 

Співпраця з громадськими організаціями

Вже протягом багатьох років медична гімназія  № 33 дружньо співпрацює з громадськими організаціями міста:

  • фонд «Пантелеймона Куліша» (нагородження кращих випускників)
  • «Театр зірок» (вистави для дітей).
  • Міжнародна екологічна ліга (учась учнів у конкурсах).
  • Міський будинок творчості дітей та юнацтва (участь у міських конкурсах та заходах).
  • Центр тверезості і здоров’я (лекції для підлітків).
  • Будинок творчості дітей та юнацтва Голосіївського району (участь у конкурсах і заходах.
  • музей Т.Г.Шевченка (проведення екскурсій і лекцій)
  • дитяча організація «Екологічна варта» (участь наших учнів у конкурсах і заходах).
  • музей Л.Українки, М.Старицького, М.Лисенка (екскурсії).
  • ТЮГ (відвідування вистав).
  • Соц.служба Голосіївського району (проведення лекцій , показ фільмів).
  • Фундація моральної та духовної освіти. (лекції для учнів і батьків).
  • громадський інститут «Екологія людини» (обстеження учнів початкових класів).

– бібліотекою ім.В.Симоненка. (лекції для учнів і зустрічі з письменниками).

  • міський Будинок вчителя. (проведення педагогічних відкритих рад) .

–    міський Планетарій. (лекції для учнів).

– Волонтерська молодіжна організація «Надія по всьому світу» – бесіди з учнями.

 

Розділ 7          Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з

питань діяльності школи.

Реагування керівника на зауваження та пропозиції

батьківської ради та піклувальної ради, представниками

інших органів.

 За 2011-2012 н.р. звернень громадян з питань навчально-виховного процесу гімназії не було.

Постійно поступали заяви мешканки будинку по вул. Саксаганського, 36 у всі інстанції м. Києва щодо їх незручного сусідства з навчальним закладом. На їх прохання була дозварена решітка-сітка на спортивному майданчику, відремонтована вентиляція шкільної їдальні.

На пропозиції батьківського комітету гімназії було відкрито прохід на вул.. Горького, закуплено і виготовлено єдині щоденники з логотипом гімназії, проведено огляд-конкурсів шкільних кабінетів.

Звернення батьків 4 класу, щодо комплектування в їх клас вчителя фізичного виховання Лапшина О.Л. – задовільнено.

Інших пропозицій, рекомендацій, зауважень щодо діяльності гімназії – не поступало.